sobota 26. června 2010

Cesta kolem světa aneb from Munich to Seoul via Dubai

Včera jsem konečně dorazila do Seoulu na letiště Seoul Incheon. Měli jsme 2 hodiny zpozdění kvůli uzavřenému prostoru nad Čínou, což znamená, že jsem dorazila na místo určení kolem 18 hodiny místního času.

A jaký byl let s Emirates? Každý mně tvrdil, že let s Emirates je zážitek na celý život, takže jsem byla plná očekávání, co se v letadle bude dít a každý, kdo toto tvrdil, měl pravdu! Nejdříve jsem letěla Boeingem 777 do Dubaje, za celou cestu jsem nezahmouřila oko, protože vše kolem mě bylo strašně lákavé ... dokyková obrazovka s nepočetnou nabídkou filmů (asi přes 200), muziky, her doplněná o animaci letu a pohled z čelní a dolní kamery letadla.

Věděla jsem, že emirates jsou oficiálními partnery MS ve fotbale, ale že budou dávat záznamy zápasů přímo v letadle jsem opravdu netušila, takže jsem se podívala na zápas Německo - Ghana, který jsem den před tím zmeškala :)


Do Dubaje jsme dorazili na čas, už v letadle nám promítali, odkud letí další letadla, takže už před přistáním jsem věděla, odkud moje letadlo do Seoulu letí.
Letiště v Dubaji je nádherné, mají tam všude živé palmy, květiny, fontány a dokonce i trávu.

S dvou hodinovým zpozděním jsem v Dubaji nasedla do dvoupatrového airbusu. Protože samotné letadlo je dvoupatrové, tak i přístupový tunel je dvoupatrový, což mě dost překvapilo :) Tak velké letadlo jsem v životě neviděla, je vskutnu obří, až trochu nahání strach :) Uvnitř na nás čekala opět dotyková obrazovka, dokonce i USB port a zásuvka na notebook, nechyběly ani teplé ponožky, klapky na oči a zubní kartáček. V letadle se podávala jak snídaně, tak i oběd, což nebylo možné sníst ... hlady jsem v letadle rozhodně netrpěla :)

Fotogalerie je umístěna vpravo :)




On friday about 6 p.m. I finally arrived to Seoul Incheon airport , we were 2 hours late because china closed its air space, so we had to wait in Dubai.

My trip started in Munich in Germany. I was there very soon and my plain Boeing 777-300ER was already prepared. And how was the flight with Emirates? Absolutely great! I could sleep because there were many things to do - touch screen with wide offer of films, music, games, forward camera, downward camera so I could watch what is below the plain what is in front of plain , great animation where we were and so on.


I knew that Emirates are official partner of football wordcup but I didn't expect I could watch football matcher in the plain ... so I watched a match between Germany and Ghana which I missed ... that was cool ;-)

We arrived to Dubai on time, airport in Dubai is amazing ... I really liked it. With 2 hours delay, I finally sit in double deck airbus A380. This plain is huge, the wings are amazing, so big and so thin ... I don't understand how this so big airplane can fly.

Inside this plane I could use touch screen, USB port and power plug. We've got also a warm socks and sleep mask.

Food in both airplanes was very tasty and too much ... I could not eat everything at all :-) in Airbus A380 we've got two meals - breakfast and lunch and I arrived to Seoul totally overeaten.

You can find photogalery in right panel from those planes.

Žádné komentáře:

Okomentovat