pondělí 21. června 2010

Cestovní horečka stoupá | Comming soon

Už zbývají pouze 2 dny do odjezdu a cestovní horečka pomalu stoupá ... ale skoro vše je již připravené - pas s vízem, cestovní lekárnička zahrnující vše potřebné od antibiotik až po injekční stříkačky s jehlami a náplastě s obrázky ... to vše jsem dnes dostala od mé doktorky zadarmo :)

Mimichodem, moje doktorka je naprosto úžasná, po každém očkování jsem dostala kousek čokolády a pití :)

Včera jsem měla "zlý" sen ... ztratila jsem se v Dubaji na letišti a nemohla najít bránu pro let do Seoulu, chtěla jsem běžet, ale nohy odmítaly poslouchat ... probudila jsem se velmi vystresovaná a doufám, že se tenhle sen nesplní, to bych opravdu velmi nerada.

Dnes jsem prohlížela webové stránky Ministerstva zahraničí a objevila zajímavou službu - Dobrovolná registrace občanů ČR při cestování do zahraničí. Jedná se o službu, která má v případě nouze nebo v případě přírodních katastrof či sociálních nepokojů zajistit občanům ČR pomoc... Doufám, že tuhle službu nikdy nevyužiji, ale nikdy neříkej nikdy.


It is only two days left ... almost everything is prepared - passport with visa, firs-aid kit including all necessary medicine such as antibiotics, syringe and needles, strappings with pictures and this all I've got from my doctor for free ;-)

BTW, my doctor is really cool :-) I like her ... after each vaccination I've got chocolate and drink, isn't it great? :-) I think so :-)

Yesterday, I had a dream ... I've got lost in Dubai airport and can't find a gate to Seoul, I was trying to run, but I was too slow, me feet resist to run ... that was very stressful and I woke up very disorientated where I am. I hope this will not happen in real.

Today, I found out a service of Ministry of Foreign Affairs - I can register for free and Czech Republic will take care of me if something wrong happens... I hope I will never need this service but I think it is very useful ... nobody know what can happen.

Hopefully, everything gonna be ok!

Žádné komentáře:

Okomentovat