neděle 27. června 2010

První korejské jídlo

Protože návrat z fotbalu se trochu prodloužil a já se dostala do postele až kolem půl sedmé ráno, konal se nedělní oběd ve 4 odpoledne. Já a Youmi jsme vyrazily do restaurace na korejské jídlo - nejprve přinesli velký hrnec pouze s vodou a postavili ho na vařič, co byl na stole. Do vody jsme nakrájely zeleninu, přidaly houby a pak ještě něco, co ani nevím, co bylo a radši to ani vědět nechci :)

Když voda začala vařit, číšnice přinesla na plátky nakrájené syrové hovězí maso, které jsme hodily do té vroucí vody se zeleninou a nechaly uvařit. Pak ale přišel kámen úrazu - vše se jí hůlkami. Hůlky jsem držela poprvé v životě v ruce, takže jsem evidentně bavila celou restauraci. Číšnice to však nevydržela a přinesla mě vidličku, ale já se nevzdávala, za hodinu jsem z hrnce dokázala vyndat asi 3 kousky masa, 2 houby a vařenou zeleninu, která ovšem šla vyndat nejlépe, ale zato mě zase vůběc nechutnala :)

Když jsme dojedly maso a zeleninu, přinesli nám těstoviny něco jako špagety, které jsme poté také uvařily v té vodě. Těstoviny už hůlkami nešly vyndat vůbec :)

Když čísnice přinesla další kelímek s nějakou omáčkou, chtěla jsem si do toho ty tězce vylovené těstoviny namočit, ale Youmi mě zastavila s tím, že to není omáčka, ale dezert ... jak trapné :)))

Zde je pár fotografií:

Žádné komentáře:

Okomentovat